
Ügyfélkapu+ Információs Rendezvény
Egyesületünk ismét egy hasznos és gyakorlati segítséget nyújtó programmal készült a helyi lakosok számára! Az Ügyfélkapu+ információs esemény célja az volt, hogy megkönnyítsük a digitális ügyintézéshez való hozzáférést és segítsünk azoknak, akiknek szükségük van támogatásra a regisztráció vagy a használat során.
A rendezvényen több tucat vácrátóti lakos kapott személyre szabott segítséget a helyszínen, így sokan már most magabiztosan tudják használni az Ügyfélkapu+ szolgáltatásait. Fontosnak tartjuk, hogy a modern, online ügyintézés mindenki számára elérhető és egyszerű legyen, hiszen ezzel időt és energiát spórolhatunk meg a mindennapokban.
💬 Továbbra is segítünk!
Örülünk, hogy ilyen sokatoknak tudtunk segíteni! Ha a belépéssel vagy a használattal kapcsolatban később gondotok akadna, bátran keressetek minket privát üzenetben vagy az info@vacratotikozosseg.hu e-mail címen.
📅 Nem tudtál részt venni?
Azok számára, akik nem tudtak eljönni a rendezvényre, de segítségre lenne szükségük a regisztrációval kapcsolatban, 2024 november 16-ig még elérhetőek vagyunk. Keressetek minket, és szívesen segítünk!
Köszönjük mindenkinek, aki részt vett, és bízunk benne, hogy ezzel a kezdeményezéssel sikerült egy kicsit megkönnyíteni a digitális ügyintézést!


Ezeket is érdemes megnézni

Vidéki Otthonfelújítási Támogatás – Információs Rendezvény Vácrátóton!
2025.02.24.
Hulladékfeldolgozó üzem Őrbottyánban – mit jelent ez Vácrátót számára?
2024.09.24.